کودک یار

معرفی بهترین ها برای کودکان

کودک یار

معرفی بهترین ها برای کودکان

معرفی: موسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی سنا

 موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان سنا
موسسه خیریه سنا حمایت از کودکان مبتلا به سرطان یک سازمان غیر دولتی و غیر انتفاعی در تاریخ1387 با شماره 57 به ثبت رسید و فعالیت رسمی  خود را با حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده آنها آغاز نمود.موسسین پاک نیت سنا از ابتدای تشکیل موسسه فقط به فکر نجات کودکان ازچنگال این بیماری خبیث بوده و پیشگیری را با حمایت مردم و فعالیت موسسه می دانند و در این راه بزرگ قدم گذاشتند.
سنا با مراقبت های ویژه ازکودکان بیمار وخانواده آنان با پرداخت هزینه های درمانی و غیر درمانی(بهداشتی،رفاهی) شعار: فکر کودکان درد مند کنید دست ما گیرید و بلند کنید را در اندک زمان عملی نمود، وبعدازتاسیس توانست محدوده حمایت خود را از یک شهر به تمام استان و روستاهای تابعه گسترش وکودکان بیمار را تحت پوشش قرار دهد، تا میزان مرگ و میر کودکان مبتلا به سرطان را به حداقل برساند. 
 

موسسه خیریه سنا سازمانی غیرانتفاعی و غیر دولتی و انسان دوست، که انگیزه شکل گیری آن حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان وخانواده آنهاست.و درمان کودکان بیمار را براساس جدیدترین روشها و آخرین دست آوردهای علم پزشکی می داند.

با جلب مشارکت های مردمی وانواع کمک های بشردوستانه آنان اعم ازنقدی وغیرنقدی کودکان بیمار که توان معالجه را ندارند، در درمان و تحصیل یاری می نماید و همچنین دعوت از پزشکان و متخصصین و برگزاری سمینارهای علمی (درمان و پیشگیری از سرطان) بمنظور بالا بردن آگاهی جامعه از فعالیتهای دراز مدت این موسسه است.

کارکنان و یاوران موسسه صمیمانه با عشق وعلاقه بطور جدی و مستمر دوشادوش هم برای تحقق اهداف بشردوستانه تلاش می کنندو همیشه با افتخار پذیرای کودکان بیمار و خانواده های گرانقدرشان می باشد.

  

برای اطلاعات بیشتر به سایت موسسه خیریه سنا مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد