کودک یار

معرفی بهترین ها برای کودکان

کودک یار

معرفی بهترین ها برای کودکان

نرم افزار آموزشی روان شناسی پیک دانش (سری نوجوان)

 نرم افزار آموزشی پیک دانش

این نرم افزار آموزشی (با گرایش روانشناسی) با هدف کمک به خودشناسی، آشنایی با مباحث روانشناسیِ نوجوان و نیز سنجش توانایی ها و جنبه های مختلف شخصیت از طریق انواع آزمون های روانی فراهم آمده است.برخی از آنچه در این مجموعه خواهید یافت عبارت است از:

انواع آزمون های شخصیت از جمله: آزمون های عزت نفس، روحیه رقابت و همکاری، درونگرایی-برونگرایی و ...، انواع آزمون های هوش از جمله: آزمون های هوش IQ، هوش کلامی، دومینو و ...، آزمون های حافظه، آزمون های دقت و سرعت عمل، انواع تکنیک ها و مهارت های لازم در دوران تحصیل (از جمله تکنیک های مطالعه، آرامش بخشی، خلاقیت، درون یابی و ...) و مباحث مربوط به روانشناسی رنگها و مفاهیم علمی مرتبط با آن، مجموعه بسیار جذاب از خطاهای دیداری-ادراکی و بسیاری موارد جالب و مفید دیگر.

مخاطبان اصلی این مجموعه، محصّلین و نوجوانان عزیز (سنین تا ۱۸ سال) می باشند. والدین و مربیان نیز از دیگر مخاطبین مجموعه پیک دانش می باشند که برای هر یک مباحث عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده است.

از قابلیت های بسیار مفید مجموعه پیک دانش این است که هر فرد می تواند نمودار پیشرفت خود را به ازای برگزاری آزمون های مختلف، به صورت گرافیکی مشاهده نماید.

این مجموعه دارای پروانه رسمی انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ۱-۲۹۷۰۰۲-۲۷ می باشد و در شورای عالی انفورماتیک کشور نیز به شماره ۱۰۲۶۲۲ به ثبت رسیده است. 

 

منبع: شرکت توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد